fredag 14. september 2007

Fornøyde nerder i fornøyelsespark

Forrige lørdag var det tidlig opp -igjen. Trøtte i trynet møte vi opp utenfor skolebussene klokken 6.15, planen om å legge seg tidlig for å være opplagt gik som vanlig i vasken.


Sååå spent var Kamilla Nautvik og Hanne før Hillcrest inntok Valley Fair. Noen snakket foresten om at det var denne fornøylesen step by step sin intro ble spilt inn i, hvis noen skulle bry seg om det.

Kamilla Vedvik, "skummel dean" og "snill dean"



Olav inntar en ekte amerikansk donut full i herlige kalorier :P

Dette var vårt første møte med fornøyelsesparken. Adrenaline kom allerede inni bussen!


Ingrid, Kamilla, Sonja og Helene har blandede følelser for hva som nå venter dem.


Hanne hadde et lite "uheld" etter tømmerrennen ;D


Extreme swing var gøy :D :D


BIlde av Tom og Marit som ble tatt i den lengste rollercost'n, men som ikke kunne kjøpes fordi fotoboden stengte :(


Våte koreanere :D

Matthiew, Adelheid og Kayla venter i spenning...

ADelheid likte den gode gamle karusellen med hester som gikk rundt i ring :P


Etter en laaaang dag på tivoli, var det en 3-timers busstur hjem med mange trøtte folk.

Mer bilder kommer kanskje seinere, i mellomtiden kan vår kjære Ruuds blogg sjekkes ut

7 kommentarer:

Adelheid sa...

*kremt kremt*
Ber deg ta ein naermere titt paa bildet Tom og Marit.!! hahahXD

Adelheid sa...

genialt morsomt!! eg ler fortsatt!!

Ane sa...

Eg tror nok Marit tilfeldigvis har byttet kler med Adelheid ja.....er du ikke helt vaaken Hanne??:P

Ambessa sa...

Det var en god tur...

Anonym sa...

Adelheid har spesiell evne til å gjøre seg ukjent på bilder. Ta for eksempel profilbildet. Jeg klarer fremdeles ikke å se at det er Adelheid. Og jeg er enig i at berg-og-dal bane-bildet var nok et tvilstilfelle.

Forresten så ligger jo berg og dal-banen i Step-by-step ved sjøen, og takket være en hemmelig kontakt i klassen så sier han at han har sett den virkelige banen, og at den ligger nede i sør, ved kysten. Dessuten så kan ikke jeg huske ut ifra mine geografikunnskaper huske at dere har et hav oppe i Minnesota

Ane sa...

Seff har vi hav i Minnesota Sindre! Har du ikke hatt geografi et helt år med Ystebø du??

Anonym sa...

Jeg står på mitt. Dere har masser av innsjøer, men ikke stillehavet i nærheten, ofr å si det sånn. Wikipedia er på lag med meg og sier at åpningssekvensen ble spilt inn i Valencia, California. Rett på min forferdlige geografi hvis jeg sier at California ikke er i nærheten av Minnesota, tvertimot, en god del "miles" vekke.