måndag 13. august 2007

ISLAAAAND


No e vi på Island og venter på neste fly :D weeee

4 kommentarer:

Kebab sa...

Her oppdaterer vi raskt =) Hvordan går det der borte?! så dere meg og sindre når vi vinket til Flyet?? =)

martepåkartet sa...

ja! bra oppdatering:D
men nå ønskes det tegn til liv!!! GÅR DET BRA "over there"???:D
susssusssusssuss:D<3<3

Benedicte sa...

Enig med marte der alså! Vi vill ha livstegn... Har jo ikke hørt fra dere siden island... begynner jo nesten å lure på om bin laden tok flyet deres eller noe... =)
Håper dåkkar har det supert <3

Anonym sa...

Jeg vil lansere teorien min om at flyet styrtet mitt i Atlanterhavet akkurat når hele tårnet i Minnapolis gikk på do. Dermed er det ingen som har sett at flyet styrtet. Og grunnen til radiostillhet kan jo være at terrorister tok over flyet.

Får håpe at jeg tar feil..