fredag 10. august 2007

1. skoledag i klasse 2e

I dag møtte vi trøtte i trynet opp på skolen klokken halv 9. Over en uke før skolen faktisk begynner igjen. :O
Vi fikk litt info om diverse greier, og utlevert bøker! iiiik, mer vekt i bagasjen! Den ene boken er på hele 837. På omslaget står det "en gigantbok", Nei sier du det, den opptar jo 1/6 av håndbagasjen.. Menmen.. Utenom det, så gikk vi vår siste gang på rimien, vår siste gang i DNA-trappen og vår siste gang på do på skolen.
Og med Ystebø som norsklærer ble det også litt sang, overraskende nok. Bursdagssang for kamilla nautvik og de gode gamle slagerne...

5 kommentarer:

Adelheid sa...

hømmhøømmhømm HanneK, eg vil no seie me er klasse 2E:P hehe! WE LOVE YSTEBØ!! Påakseturen kjem til å verte utruleg..:D

Ane sa...

Skole er drit, Hillcrest er bra.
Eg syng no stygt, vi skal snart dra.
Ystebøs påsketur er jo legendarisk
Men tru no ikkje at vi får eta fisk!

Yours truly, Miss. Overtired=)

HanneK sa...

åå.. eg tror eg har sett for mye på klasse listene over gamle 1d.. for de e jo 2 c.. men skal fikse på det ;)

nice dikt Ane, verry nice

Anonym sa...

Fantastisk av Ystebø
-
Skuffende av klasse 2E

Anonym sa...

ja, ystebø e ein ekte helt. eg trur no 2c syng mykje klårare og sterkare ja...