måndag 15. oktober 2007

Ut på midda' med Ystebø

I dag var alle de norske innvitert ut på middag på skolens regning. Stedet var Pizza Ranch, og på menyen var det pizza buffét m.m. Dette inkluderte salatbar, hjemmelagd potetstapp, stuffing, kylling, hjemmelaged chips (fantastisk godt) +++


Adelheid og Eileen på skolebussen, klar for å "høgge innpå"

Hanne og Siril :D (Psst! Adelheid og HanneK har blitt klippet i helgen. Av Sonja the 100% norskie fra Washington :D )

Mr. og Mr. Bruns var og med. Et eldre ektepar som skal ta litt ekstra av oss norskisene. Mr. Bruns lagde disse for 10 år siden, og etter å ha funnet de igjen på loftet, så delte han de ut til oss norske.

Mett allerede gutter??

Måtte jo ta med et typisk Hannek og Adekeid-bilde også :P


Servietten på Pizza Ranch


Vi fikk et rom for oss selv. Der ble det sunget som bare det. "oh when the saints", "Dar kjem dampen" og "Fager kveldssol smiler". Ystebø hadde også med seg noen nordmenn fra den eldre garde...


Helten sjøl

Martha, Veronica, Ane og Elisabeth Bauge klar for mat.


Dessert pizza! Skal ærlig innrømme at vi syns dette var godt. Nå gjenstår det bare å smake oreo-pizzaen. Frokostpizza og lunsjpizza er også store slagere, men best av alt er Tacopizza! Det er pizza med takosaus og kjøttdeig, med frisk salat, tomat og ost oppå, av og til med nachos også. Mmmmm!


HanneK måtte jo selvfølgelig smake på alt...



I dag holdt det ikke med bare seconds, nei, det ble en del runder mer enn det ja.. Maten var over all forventning, og vi nærmest rullet inn på dormen igjen. For å komme oss i litt bevegelse, satt nerdene + Martha seg likegodt i heisen, der kjørte vi opp og ned noen runder, helt til vi fikk besøk...

15 kommentarer:

martepåkartet sa...

Så fine dere var på håååret:D og at dere tør å la en annen klippe det daa!shiit! Men hallo, det ble jo kjempefint!Haha, dere skulle tatt før og etter bilder, og Hanneken har jo til og med farget håret, eller hur?Så FINE:D og den pizzaen med taco-ting på hørtes kjempeGOD ut!MmmmMMMmmm!Loves<3

Josephine Baker sa...

HAHA!! Ystebø æ orginal..! Va sikkert koslig med norske medlemmer av eldre garden?? hæ??
JAJA!! Bytheway.. Den pizzaen så utrolig god ut, enig med MArty..!

martepåkartet sa...

Jeg er å enig:D jaja, kanskje vi skal prøve noen nyr og artige würste(PØLSER) i Berlin Josef??de er jo kjent for pølsene sine...øhøhø:D<3

Anonym sa...

Regner med dere har fått besøk av hygglige Arnt Frode.

Venter spent på fortsettelse følger ang. den heis-historien.

P.S. Du har en fantastisk evne til å la være å smile på hvert eneste bilde (positivt kompliment)

Anonym sa...

Den siste var til Adelheid.

Adelheid sa...

hmm..den maa du utdype Sindre?

Det var ein herlig aften paa pizza:D masse god mat. Dessertpizzaen anbefales, men middagspizzaen var god. Neste gang maa vi teste ut frokostpizzaen, saa faar vi taa lunsjpizzaen en annen gang. Men kva med kveldspizzaen?

Anonym sa...

Hvis du ikke forstod så vil jeg helst slippe å utdype.

Adelheid sa...

hahaXD oki, eg forstod, men eg smiler da eg:P :D
grunnen til at eg ikkje smiler paa bildet er at eg hadde spist saa masse at eg trudde eg skulle spyyy.. hoehoeXD

Ambessa sa...

Det var konge godt!
og herlige folk!

HanneK sa...

Vi må ta oss en tur på buffét på kinarestauranten og snart :D :D HØrte rykter om at det og var knas :P

Anonym sa...

Kan dåkkar ikke vente med alle de gode mat stedene til februar når vi kommer ned? ;)
E det foresten en Mc Donalds i nærheten? ;)

HanneK sa...

Benedicte, vi maa jo sjekke ut kor det e verdt aa gaa for dokkar kommer ;)
Mc Donalds.. Tror det e en ja, og en Burger King.. Men har bare vert paa det en gang etter vi kom :p

Anonym sa...

Hehe! okeii, då så... hehe!
Dåkkar får finne ut kor vi bør gå då.. Hehe!
Men eg har lyst å kjøpe en sånn gedigen amerikasnk Big Mac meny eller Kansje burgerking meny... hehe! Er ikke det sånn mega svære menyer å sånn? hehe!
Klem<3

Kebab sa...

Så kjempe digg ut! Me whant pizza! jah når du bor på hybel så e det ikkje akkuratt tre retters middag hver dag..:P Eg klarer meg med fløtegratinerte poteter fra Fjordland.

Adelheid: Sindre mente akkurat det han mente.. at du smiler fint på alle bilder =).. det var et kompliment til deg..:P

Hanne: Hvis de har buffet på en kinaresturang der så ka i alle dager venter dokkar på!? Eg har vært på det to ganger.. det e sykt mye godt på sånne! Eneste problemet mitt e at eg må smake på alt (som ser godt ut vel og merke) også tar eg alltid så mye på av hver.. så ehm tips: ikkje gå lange avstander eller spis masse soft is etter du har vært på buffet! (les: Lege og oppkast/pustevansker) :P

Adelheid sa...

haha:D linselusa Adleheid lerrrrrjaja..haha..