laurdag 13. oktober 2007

For mye søvn?

HanneK:
De to siste ukene har det oppstått et unormalt fenomen når det gjelder søvnen min. Jeg tror jeg rett og slett har fått for mye søvn! I ukedagene legger jeg meg mye tidligere enn hjemme, og siden vi bor på skolen, sover jeg en time lengre enn vanlig. Til og med i helgene er det tidligere i seng enn hjemme. All denne sovingen har ført til at klokken 8 i helgene er jeg lys våken! Ikke nok med det, før de fleste har stått opp har jeg allerede vasket flere maskiner med klær OG vært på joggetur. Noe som abslutt IKKE er mine favoritthobbyer. Ka skjer med verden?




P.s. hvis du spør Adelheid, så har ikke hun blitt intruffet av dette uvanelige fenomenet

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe fine bilder. Blink skudd.
Må si jeg er overrasket over de nye sovevanene ja;-)Mamsen

Anonym sa...

Hvorfor er jeg ikke overrasket ovenfor Adelheids stabile tilstand?

martepåkartet sa...

åååå!så fine bilder!beautiful:)Takk for meldingen i går! du er så søt du:) Adeli å!igår fikk jeg nemlig BREV:D det var gøy! hmm...kanskje jeg til og med holder på å skrive nye?:D Dine sovevaner overrasket meg å hannibunny, også det at du jogget så tidlig om morningen!!!ÅH! det hadde vært så kjekt å være med!meeen...ikke noe jogging på asfalt for meg lenger nei:S Nå har jeg akkurat vært hos bestemor, og hun stappet i meg mat som vanlig, derfor er jeg stappmett! så er det bare til å starte på leksene da, vetdu;) LOVE YOU!dere savnes stekt jenter<3

Adelheid sa...

uhm.. for aa sei det slik: Takk for at snooz-knappen finnes. Baade meg og min roomie er like daarlige til aa staa opp. hahaXD Og kver morgon, helg som vekedag kjemme eg tuslande ut fra rommet mitt i ei taake der eg ikkje faar med meg saa masse. Men det er FAAR med meg er Hanne som sitter paa rommet sitt og eter frokost. Dette skjer KVER dag. hahahahaXD

Anonym sa...

Ikke det at jeg er kresen (på mat), men stekte jenter høres ikke spesielt appetitlig ut Marte..

martepåkartet sa...

Sindre: Stekte jenter er kjempe godt! Har du ikke smakt Tilslørte bondepiker kanskje?